torsdag 17 december 2009


Vad är det för fel på mig egentligen, jag förstår inte på mig själv ibland. Jag pratade med mini J förut och han berättade att han hånglat med en annan i lördags, det var en tjej han var intresserad av förut. Och då blev jag plötsligt jätte ledsen. Ja och då var vi där igen, att jag vill ha det jag inte kan få. Hur många killar har inte jag hånglat och haft sex med sen jag träffade mini J då, jag borde verkligen inte ens bry mig. Jag och mini J ska träffas och snacka har vi bestämt, min vanliga otur att jag blir kompis med mina ragg. Men jag får se det positivt, hade mini J varit intresserade av mig hade ju förmodligen inte jag varit intresserad. Helt sjukt egentligen men verkar ju inte bättre.
Jag har inte svårt att träffa killar bara svårt att behålla dom.
Xoxo

Inga kommentarer: