onsdag 23 december 2009


Hur blir mitt år 2010?
Ljust
2010 blir din nya vändning. Ett år av misstag och sorg har du lämnat bakom dig och gud kommer att ge dig en ny början med glädje och kärlek. Du kommer få dig gott både ekonomiskt och kärleksfullt. Ta vara på denna chans och se inte tillbaks på förra året!

Ja man kan ju alltid hoppats att det blir ändring för detta år har inte varit någon höjdare.Året började med att jag blev singel och flyttade ifrån mitt ex som jag bott tillsammans med i nästan 3 år. Jag älskade verkligen singellivet och njöt av varje sekund men ju längre det gick desto mer kom man ihåg singellivets baksidor. Den tråkiga ensamheten och hur lätt det är att träffa fel killar, som jag varit expert på detta år. Det har varit det ena puckot efter det andra. Så 2010 hoppas jag att jag fastnar för bättre killar än jag gjort detta år.

Jag började festa mer än någonsin när jag blev singel och på sista tiden har jag kännt att jag är endast lycklig när jag festar. Jag slutade jobba och har blivit otrolig bekväm och låter min Pappa betala allt så vi har varit osams ett flertal gånger detta år. Vi brukade aldrig vara osams förut. Jag har tappat kontakten med dom flesta i min famij och känner att jag hållt mig undan väldigt mycket.

Nej detta år vill jag bara glömma. Jag hoppas jag blir en bättre människa nästa år, iallafall gör bättre val än jag gjort detta år.
Nu är det bara att se framåt.
Xoxo

Inga kommentarer: