måndag 21 december 2009


När jag skaffade den här bloggen så var det meningen att jag skulle ha den och skriva av mig som en dagbok men har knappt lyckas något med det. Jag skriver jätte långa inlägg där jag verkligen öppnar mig men dom tar jag bort, jag vågar inte publicera dom. Är rädd för vad folk ska tycka och känna.

Jag vill inte att folk ska se mig som en sån som bara är ledsen hela tiden och vill att folk ska tycka synd om mig. Jag vill att dom ska se mig som en glad och snäll tjej. Jag är oftast väldigt glad men ibland brister det, ibland vill jag bara gråta. Jag har en förmåga att hålla saker inom mig, även för dom som står mig närmast. Nej jag tror jag lägger ned denna blogg. Tror även jag ska sluta träffa dig. Du får mig inte att må bra. Du har nog allvarliga problem runt om dig som går ut över andra och jag är så trött på dig.
Xoxo

Inga kommentarer: