torsdag 3 december 2009


Igår blev det lite impulsiv utgång med söta A. Att hon gick ut med platta skor va nog kvällens diskussion. Det är bara tjejer som förstår det där, men jag förstod precis. Man är så kort och så är det inte lika lätt att dansa heller konstigt nog. Min snygga bartender jobba så honom beställade vi av för att flörta lite med, så nu förväntar jag mig att han hör av sig idag.

Träffade även N ute. Och det gick ju jätte bra med att jag skulle lägga ner han, vi gick hem tillsammans. Jag nämde inte ens att jag sett honom hångla med en annan tjej. Det får vara vi har ju inte precis lovat varandra någonting. Men nu vet jag vart jag har honom, jag tänker inte hoppas att det kommer bli något mellan oss iallafall. Jag tänker se honom som någon man går hem med från krogen ibland, inget mer.

Nu ska jag träffa mr arbetskamrat. En kille jag arbetade med förut som jag blivit bra vän med. Han jobbar borta så han är hemma nu två månader sen jobbar han 2 månader borta. Så vi brukar ses när han är hemma och bara umgås.
Nu är han här.
Xoxo

Inga kommentarer: