söndag 29 november 2009


Ikväll kommer mina heta bartender hit, vi ska se troja. Jag har redan en känsla av att han är lite av en player för han skrev att han inte vill något seriöst nu. Fast jag uppskattar det väldigt mycket för dom flesta killar är ju inte ute efter något seriöst och vill bara ligga, men ändå säger dom att man är tjejen i deras liv och dom är jätte seriösa.

Så känns bra att han är ärlig från början för då vet man vad man har att förvänta sig. Jag vill ha någon att kunna mysa med, kunna prata med och skulle inte var helt fel om vi hade sex med. Jag är ju jämnt sugen nu för tiden så det gör inget.

Fast jag är lite emot det där att ha sex första kvällen, det ger intrycket att man inte är seriös. Och det är så irriterande för det är alltid killen som är på och försöker sen säger dom att man är lätt. Det är sjukt orättvisst hur vissa killar behandlar tjejer egentligen.

Om någon vet en bra kille så kan dom ju informera mig för jag lyckas ju inte hitta dom själv.
Xoxo

Inga kommentarer: