måndag 9 november 2009


Jag är helt slut, har hjälpt min älskade pappa i Garaget hela kvällen. Hela denna vecka kanske nästa med ska vi hålla på i Garaget och även i källaren. Så det blir tidiga mornar och sena kvällar som gäller nu men det är skönt att umgås lite med han och mina syskon, dom är helt enkelt bäst.

Och jag kan nu säga att jag har sågat för första gången i mitt liv och jag har alla fingrar kvar. Pappa är mycket imponerad att jag ens kunde hålla i en såg sen att jag böjde själva sågbladet ett antal gånger det är ingen som vet.

Igår firade vi min älskade pappa på farsdag det blev bowling och sen iväg för att fira min kusin som fyllde 18. Vilka stunder på krogen man haft sen den tiden. Det va som roligast när man precis fyllt 18 nu har det mer blivit mer som en vana.

Xoxo

1 kommentar:

Anonym sa...

jaa.. man är ju inte 20 längre ;)! Hör av mig till helgen :D! / Brownie