lördag 28 november 2009


Jag är så trött på killar, jag blir bara besviken hela tiden. Jag borde egentligen inte skriva just nu då jag är rätt berusad. Jag kom hem nu kl 6.00 och jag borde verkligen sova, det var längesen man var ute och röjde såhär länge kan man ju säga. Jag satt på efterfesten och prata med J´s bästa kompis och som vanligt blev jag lika besviken som alltid. Han snackar så mycket skit till sina kompisar så han knappt kan tro sig själv. Jag har alltid tänkt att låta honom hållas om han nu tycker det är så kul. Men nu har jag bara lust att dra iväg ett sms:a och be han dra åt helvete men jag ska nog sova på saken så jag inte gör något jag ångrar. Och jag såg N hångla med en tjej ikväll med, en ful tjej också. Så han är ju inget och ha heller. Jag borde bara ge upp killar, dom gör mig ändå bara besviken.

Nu blir det att somna ensam i min säng.
Xoxo

Inga kommentarer: