söndag 15 november 2009


Hur kommer det sig att när en kille hör av sig och visar intresse då börjar helt plötsligt alla andra killar man någonsin haft en flört med också höra av sig. Igår va en sån kväll. Fick erbjudande om sovsällskap på alla olika håll.

Först hörde V av sig, ett gammalt ragg. Men han är ett riktigt svin så honom håller jag mig långt borta ifrån. Det är en sån där kille som ser väldigt bra ut och han vet om det. Han hör av sig lite då och då men honom kommer jag aldrig börja träffa.

Sen efter det hörde J av sig och ville ses, han är ju helt otrolig. Han tror verkligen att han kan ringa när han känner för det och att jag alltid ska vara tillgänglig men jag hade redan bestämt att jag skulle träffa en annan kille så jag sa nej. Jag märkte att han blev chockad han är inte van med det ju, jag brukar alltid säga ja så det kändes sjukt bra att han får tråna lite.

Sen kom N iallafall, det är en kille jag träffat lite titt som tätt den senaste månaden. Honom skulle jag kunna tänka mig att dejta seriöst. Han är sjukt söt och en riktig mysig kille. Men vi får se vad som händer, jag vill inte stressa fram något.

Nu har precis N åkt hem och snart kommer mini J hit. Det där att hålla sig till en kille väntar jag nog lite med tror jag. Så länge dom inte vet om varandra är det bara att köra ju.
Xoxo

Inga kommentarer: