lördag 13 juni 2009


V har börjat höra av sig igen. Han som jag hade så svårt att komma över och vi som har sårat varandra så mycket. Höll ju på från och tillbaka i över ett år och nu har det gått ett halvår sen vi hördes sist typ. Jag vet att jag inte kommer kunna säga nej till han, han är för speciell för mig. Men orkar inte med att bli sårad igen. Har knappt kunnat erkänna för mig själv att jag faktiskt blev kär i han men när jag tänker efter så va jag nog det, vare sig jag ville det eller inte. Jag måste gå vidare kan inte hålla mig fast vid något som aldrig kommer bli seriöst, något som egentligen inte är bra. Vi är inte bra för varandra så är det bara.

Xoxo

1 kommentar:

Mia sa...

hej! jag gillar din blogg!
Förlåt att jag har varit så se på att svara på din fråga om Zac E. bilderna. Självklart får du ta dem eller länka till dem mm, skulle uppskatta om du nämde att du fått bilderna från mig dock :D

ha det bra!
Mia