måndag 8 juni 2009


Idag är ingen bra dag, vet inte va det är riktigt men måste nog vara allt som hänt den senaste tiden. Hade iaf ett långt samtal med mysis förut och det känns bättre nu. Vi ska nog kunna lösa det här, men kommer vara lite osäker ett tag men jag behöver bara min tid.

Idag ska jag umgås med S vet inte vad vi ska hitta på, men jag känner inte för att göra någonting. Typ bara se film och ta det lugnt, prata om allting och dricka lite té på det ;)

Jag saknar min pappa, finns ingen bättre än han. Känner för att åka hem dit och bli lite ompysslad, kan behövas efter min skitvecka.

Xoxo

5 kommentarer:

Lady Gagas fanblogg sa...

sjävklart:)är bara kul.

Betty sa...

Ja visst får du länka:)

Jessica Simpson fanblogg sa...

sälvklart du får länka :) Fin blogg du med!

Hedvig sa...

Tack så mycket! Kul att du gillar den! Klart att du får länka:)

S sa...

Yes, det är okej :)