söndag 7 juni 2009


Jag har inte bara haft killproblem den senaste veckan utan också kompisproblem. Jag vet inte vad det är med mitt tjejgäng just nu men det är bara drama, drama, drama hela tiden. Har det inte varit jag som blivit osams med någon så har det varit två andra tjejkompisar så man kommit emellan. Och självklart så har allt det här hänt på fyllan, att det alltid ska bli sådär när man dricker och att man aldrig lär sig.

Bästis och jag har haft vårat andra stora bråk på vårat nu femåriga vänskap. Och jag erkänner det var mitt fel, blev lite mycket för mig där ett tag och tyvärr så gick det ut över henne. Men nu har vi pratat ut och är sams. Och nu är hon i usa men saknar henne så mycket och vill att allt ska vara som förut mellan oss. Vi har glidit ifrån varandra lite på senaste tiden men jag vet att vi kommer hitta tillbaka till varandra igen, hon är ju ändå min bästis trots allt.

Och dagen efter bråket med bästis blev jag riktigt sviken av mysis som lämnade mig i en annan stad utan något batteri och jag hade ingen aning om vart jag va bara för en kille, som förövrigt är ett riktigt svin och en föredetta kompis till mig. Så det va inte kul, och det va inte första gången det hände att jag blivit lämnad för killar av henne. Men jag sa till henne att om det händer igen vill jag inte ha något mer med henne att göra. Vill ju inte förlora henne men man lämnar inte en kompis, så är det bara.

Jag hoppas allt löser sig snart, saknar mina kompisar så himla mycket, dom är ju helt enkelt tokhärliga ;)

Xoxo

Inga kommentarer: