lördag 13 juni 2009


Nemen oj då va mycket fest det har blivit denna vecka, onsdag torsdag och så igår. Men riktigt kul det har jag allt haft :)

Onsdagen va jag med grabbarna grus och A. Vi kom aldrig ut, alla va så trötta och sega men det va trevligt iaf. Jag blev rätt full och la mig brevid söta O när vi skulle sova men han la sig i soffan istället. Oh blir så trött på killar så nu orkar jag inte lägga ner mer tid på han, någon måtta får det vara.

Torsdagen va det ju A:s utspring och hon va så himla fin min lilla plutt :) Vi kom aldrig iväg på någon förfest utan blev att dricka med hennes släkt, hennes pappa söp mig rätt full, fyllde på mitt glas varje gång det blev tomt och kom med shottar och grejer, men det va riktigt kul ;)

Efter krogen drog jag på efterfest hos ett par killar och basta och grejer, askul. Hade även sex med en av killarna, jag som lovat mig själv att inte ha det första kvällen men men sånt man får ta :) Han sa att han skulle ta reda på mitt nummer hahah det tror jag på när jag ser det.

Och igår då så blev det impuls utgång med N, vi börjde fixa oss vid tio och kom inte ut förrän ett typ men jag hade riktigt kul denna kväll med och massa heta killar träffade jag ute oxå. Jag älskar att vara singel ibland, det är såå sjukt härligt. Och sen efter krogen träffade jag J och vi hade såklart sex, vad annars haha. Vi kan typ inte ses utan att ha det. Men det är okej så länge det är på bådas villkor tycker jag.
Xoxo

Inga kommentarer: