lördag 6 februari 2010


Kul att jag snacka med J´s bästa tjejkompis förut så hon fick mig att inse ett par saker. Vi kan ju säga såhär att jag skickade ett sms till J som är i thailand, "Fyy fan, ah du kan dra åt helvete, jag har hört allt." Ah hoppas jag inte ångrar mig imorgon men helt ärligt så behöver han ju få höra det eller hur. Han är inte värd mig när han håller på såhär som han gör. På tal om annat har jag börjat träffa ett gammalt ragg igen, ni vet han V. Man slutar aldrig att förvånas. Xox0

6 kommentarer:

Anonym sa...

Snart tröttnar vi på dina ragg de är ju inte kloka :)

Justlove sa...

Nej dom är ju inte det. Lockas till svin känns det som haha.
Vem är det förresten?

Justlove sa...

Ja står mellan två, Lina eller Sofie? Hahah har jag rätt? ;)

Anonym sa...

Kanske är hon som är så envis att du ska ändra på dig?

Justlove sa...

Hum, sofie alltså? Hahah det är svårt ;)

Justlove sa...

Hum, sofie alltså? Hahah det är svårt ;)