onsdag 17 februari 2010


Igår när jag var påväg hem från snutt hade jag otvättat hår och osminkad och var allmänt deppig då ser jag först J´s kompis och tänker att jag ska hälsa och småsnacka lite som vi brukar men sen ser jag att J också är med och då får jag panik och går bara över vägen jag nästan småsprang. Dom måste ha sett mig för vi gick mot varandra så dom förstod nog att jag undvek dom. Men jag fick panik för jag var så ful, annars hade jag hälsat. Men jag blir så när jag känner mig ful och träffar någon jag känner speciellt någon kille jag gillar då vill jag alltid att han ska se mig iordninggjord och söt. Men alla har vi dagar då vi är slitna och bara allmänt fula. Var inte direkt så jag hade tänkt mitt och J´s första möte efter han kommit hem från Thailand. Xoxo

Inga kommentarer: