söndag 24 januari 2010


Sitter hos Snutt nu och hade tänkt åka hem nu men så ringde E min barndomskompis och frågade om jag ville komma förbi på mat och se Johan falk ikväll. Det kunde inte kommit mer lägligt, jag ville ändå inte gå hem. Var längesen vi sågs nu så ska bli trevligt. Jag är så glad att jag har mina vänner.

Just det skulle gått på dejt ikväll men han var tvungen att jobba så blev inget. Jag känner nästan att jag inte vill inleda något med någon för jag är så trött på att bli besviken och sårad. Har bestämt mig för att skita i Mini J, mr söt och J helt. Dom är inte värda att lägga ner tid på.

Mini J och jag ska vara vänner har vi kommit fram till, jag känner mig trygg med honom och känns som vi kommit varandra nära, han är den enda killen jag verkligen kan öppna mig för. Jag har berättat det mesta för honom, vad jag tycker och så och det är inte likt mig. Xoxo

Inga kommentarer: