torsdag 28 januari 2010


Idag har jag och min barndomskompis L haft en lång diskussion om killar och känslor. Jag och L står ju varandra väldigt nära så hon säger precis vad hon tycker, och i detta fall tycker hon att jag är för lätt tillgänglig när det gäller killar. Och jag vet att jag är det, men så fort jag gillar en kille blir jag så svag för han och kommer så fort han ringer. Och det har ju inte funkat så bra kan man ju säga. Jag blir ju utnyttjad i slutändan för dom märker att dom har mig där dom vill. Så L har fått mig att inse att jag måste ändra mig, måste vara svår även fast jag egentligen inte vill något annat än slänga mig i killens armar. Så från och med idag ska jag låta killarna komma till mig om dom vill något och tänker inte ligga med första bästa kille som är snygg utan han ska få charma mig ett par gånger innan och vill han inte ha mig då så får det vara. Xoxo

1 kommentar: