tisdag 26 januari 2010


Jag tycker det är lite konstigt det där med kärlek. Vissa killar kan man släppa och glömma hur lätt som helst fast sen är det någon kille som man tisslar och tasslar med fram och tillbaka, vissa kan hålla på i år. Och den killen kan komma och gå i stort sett hur han vill. Man kommer med ursäkter för hur han beter sig och man intalar sig själv att det är iallafall bättre att ha det såhär än att inte ha någon alls. Att det ska vara så svårt att inse att en killen verkligen inte vill ha en och sen glömma han. Det låter ju så enkelt men är så svårt. Jag har till och med köpt en bok: dumpa honom, för jag ska inse vilket svin han är. Jag borde ju insett det för längesen med tanke på att han har sagt till mig att han inte vill ha mig. Jag måste sluta intala mig själv att han kommer ändra sig för det lär aldrig hända.

Slösa inte på godiset. Xoxo

Inga kommentarer: