tisdag 6 oktober 2009


Nu har jag och J bestämt att vi inte ska ses mer (på riktigt denna gång). Jag berättade för honom att jag hade mer känslor för han än jag borde. Jag kan inte själv inse att jag fallit för han, jag menar hur kan man falla för en kille som behandlar en som skit, som är elak, som inte ser speciellt bra ut o.s.v. Kan typ inte komma på något possetivt med han förutom att han är spännande men så är det.

Men han hade ju inga känslor för mig och tyckte det va bäst att vi slutade träffas så nu blir det inget mer att ligga med honom. Så nu är det bara att glömma honom, kommer inte bli det lättaste men när jag väl kommit över honom kommer jag skratta åt att jag föll för ett sånt svin. Han är så olik den typ av kille jag brukar falla för.
Jag saknar dig redan.
Xoxo

Inga kommentarer: