torsdag 29 oktober 2009


Idag hörde kexet av sig och berättade att han hade tänkt på mig och hur bra vi hade det i början av vårat förhållande. Och att han saknade vårat sexliv (tur att någon gör det) och han tyckte att vi skulle ses oftare. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.

Jag vet ju att han bara hör av sig när han vill ha sex. Det funkar inte riktigt så från min sida då jag inte bara är ute efter sex. Jag skulle falla för honom igen om vi började träffas ofta. Känslorna finns ju där. Jag förstår inte det där med att ha sex med sitt ex. Man har ju gjort slut då ska man gå vidare. Om det bara är sex man är ute efter så är det ju inte direkt svårt att hitta det någon annanstans.

Nu tänkte jag att jag skulle somna till en mysig film. Jag tänkte se A cinderella story. Chad Michael Murray som är med i filmen är så sjukt het, ge mig han.

Xoxo

4 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha "tur att någon gör det" hahahaha! du är för skön /S

Justlove sa...

Hahah men det är ju sant, det va ju inte särskilt bra och det borde inte han heller tycka egentigen ;)

Anonym sa...

hahahah han är för raaalig ;)

Justlove sa...

Han får väl inget annat stackarn ;)