fredag 23 oktober 2009


Nu är jag hemma hos Snutt, har blivit bjuden på jätte god mat hon är fantastiskt duktig i köket och sen har vi sett idol och bara tagit det lugnt. Hon har sovit den mesta tiden jag ska gå in och kolla om hon vaknat snart. Jag har inte bestämt mig om jag ska gå hem eller sova över, klockan börjar ju ändå bli rätt mycket.

Denna helg ska jag hålla mig borta från fest och alkohol. Jag tycker det är så sjukt tråkigt att sitta hemma, speciellt ensam och speciellt på helgerna. Man gör det tillräckligt i veckorna. Så vi får se hur det går. Förra helgen klarade jag det inte, festade lördagen. Fast kul det hade jag allt, det har jag nästan alltid.

Jag o J har bestämt att vi ska träffas i helgen. Men vi har inte bestämt när eller vilken dag så kan inte låta bli att kolla på mobilen stup i kvarten och hoppas att han hör av sig. För jag tänker inte höra av mig, någon måtta får det va.

Xoxo

Inga kommentarer: