onsdag 16 september 2009


Och ja det är fortfarande samma gamla visa med J. Jag tycks inte kunna släppa han, hur svinig han än är. Jag blir så sjukt trött på mig själv. Varför är jag så svag för han. Just han av alla. Jag skulle aldrig någonsin kunna tänka mig ett förhållande med honom. Jag skulle skämmas. Han är inte speciellt snygg, charmig eller ens rolig. Helst skulle jag bara vilja att han slutade höra av sig.

Men såklart ska jag träffa honom på stan och på krogen. Träffade han ute denna helg. Jag lyckades undvika att prata med han i början av kvällen. Jag såg att han kollade på mig, hela tiden. Efter ett tag när vi möttes drog han tag i mig och gav mig en puss och frågade om han fick sova hos mig. Jag sa såklart Ja så dum som jag är. Innan han skulle gå viska han i mitt öra -"då ska vi ha analsex". Jag sa självklart nej. Då blev han besviken och gick. Och han ringde aldrig sen och det sista jag såg av han va att han satt och pratade med en annan tjej.

Men jag är van så jag brydde mig inte så mycket. Men efter några dagar pratade vi på msn som inget hade hänt och jag frågade om han hade haft kul ute och det enda han skrev var -"träffades vi"? Jag vet att han kommer ihåg för han skrev senare sen att jag är tråkig för jag aldrig ställer upp. Så då måste han ju minnas den lilla fulingen.

Xoxo

Inga kommentarer: