onsdag 16 september 2009


Egentligen borde jag sova men det går inte så bra. Istället ligger jag och lyssnar på musik. Tankarna snurrar runt och jag kan inte riktigt koppla av. Jag tänker på vänner som sviker, vänner som förändrats, killar som är svin och vänner jag saknar. Jag vill bara ta en paus från allt, få andas och tänka ut. Jag gillar inte den jag blivit. Allt va så mycket bättre för ett år sen.

Det är så mycket som jag önskar jag kunde göra om. Jag saknar kexet, eller egentligen tror jag mest det är tryggheten jag saknar. Någon som älskar mig mer än något annat. Någon som finns där när man kommer hem, någon som bryr sig.

Jag träffade ju kexet för några dagar sen. Vi såg film och pratade, men vi hade inte sex. Va så härligt att träffa han, ville bara krypa upp i hans famn och säga "jag älskar fortfarande dig" men istället tog jag min jacka och gick hem i min ensamhet och tänkte på hur lycklig han gjorde mig. Fast det insåg jag ju såklart inte då. För som vanligt vill jag ha det jag inte kan få och det va ingen spänning i vårat förhållande, det va bara tryggt och tråkigt.

Xoxo

Inga kommentarer: