tisdag 29 september 2009


Det är riktigt synd när man förlorar sina vänner. Man kan förlora dom på alla möjliga olika sätt, dom kan svika en, flytta, eller så så kanske man bara växer ifrån varandra. Hur som helst känns det lika jobbigt och förlora dom och man tänker enormt mycket på dom fast man egentligen bara vill glömma. Så är jag iallafall.

Jag och bästis förlorade ju varandra i somras, det va inte alls som det en gång var. Vi höll på att hitta tillbaka till varandra precis innan hon flyttade men när hon va hemma på besök igen så kändes allt bara konstigt och inte alls som vanligt. Vad har hänt egentligen. Jag vill bara att allt ska vara som vanligt igen. Jag har försökt prata med henne men det går inget vidare bra. Hon tar det bara som jag skäller på henne men det är verkligen inte så jag menar. Jag vill bara få fram vad jag känner och att hon ska förstå att jag faktiskt saknar henne.

Xoxo

Inga kommentarer: