tisdag 2 mars 2010


Här sitter jag i min ensamhet och tänker för mycket. Jag har pratat med J´s bästa kompis igen. Är så skönt att prata med henne för hon förstår på ett annat sätt än mina vänner gör. Det var ett riktigt jobbigt samtal. Han har även sagt till henne att han hatar mig, herregud han hatar mig. Varför kan jag då inte släppa han. Jag skulle offra allt för han och har verkligen fastnat. Är mer fast nu än någonsin. Hon berättade att hon sagt att han ska sluta vara elak mot mig men han verkar inte bry sig om det när han fortfarande hör av sig.

Jag har sagt till honom att han bara ska höra av sig om han vill något mer med mig. Och nu vet även X och Mamma om det för Snutt hade berättat det för Mamma. Jag älskar dig snutt och vet att du bara vill mitt bästa men det var det sämsta du kunde göra. X sa att om jag träffar J en gång till kommer han ringa och ta ett snack med honom och jag vet att det inte bara var snack, han kommer göra det. Xoxo

Inga kommentarer: