torsdag 27 augusti 2009


Jag träffade J häromdagen, det gick ju sådär. Va han tvungen att säga något? Allt va så mycket lättare när vi bara är tysta, ligger med varandra och så går den andra hem. Att prata är bara överskattat, speciellt med ett sånt pucko som han.

Iaf så när vi höll på där så säger han jag har inte haft sex sen vi hade det (ca 3 veckor sen). Sen sa han inget mer typ men sen efter när vi klädde på oss så frågade han ut mig varför jag ville träffa han när jag ändå alltid säger att han är ett pucko och skicka sms nyligen att jag inte ville att han skulle höra av sig mer (jag vet inte ens själv varför, antar att jag är uttråkad) Och då frågar han om jag inte kan få någon annan.

Vadå dubbelmoral? Först säger han till mig att han inte haft sex sen sist sen så frågar han mig om jag inte kan få någon annan. Det va bättre när han bara va tyst.

Fast jag har faktiskt haft sex med en annan, senast i torsdags. Mina kompisar tycker det är askul för det är en c-kändis som dom så fint kallar det. Han har varit med i idol haha. Såå J, ja jag kan få andra som är mycket bättre än dig.

Xoxo

Inga kommentarer: